SCHOLEN

Hier inloggen

Uitverkoop

Aanbiedingen

FAQ

1) Ik heb net een bestelling gedaan: hoe is de procedure?

Uw bestelling is doorgegeven en u ontvangt een e-mail ter bevestiging.  Nadat de betaling is gecontroleerd, worden de goederen in een pakket per post verstuurd naar het opgegeven adres.  Eenmaal het order behandeld en verstuurd is, kunt u dit ook controleren op uw bestelstatus.

2) Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van uw goederen bedraagt tussen 5 en 15 werkdagen.  Indien het langer zou duren, wordt u hiervan op de hoogte gebracht en krijgt u de keuze uw order kostenloos te annuleren.

3) Zijn er verzend- en administratieve kosten?

De verzendkosten voor België zijn 7,5 euro (0-5kg), 8,5 euro (5-10kg) en 12,50 euro (>10kg) en voor Nederland, respectievelijk, 12 euro, 14 euro en 16 euro. De administratieve kosten komen slechts op 0,5 euro per transactie.

4) hoe kan ik betalen?

Eenmaal uw keuze is gemaakt, gaat u naar het vakje 'afrekenen winkelmandje'.  Daar wordt u naar de Mollie betalingszone geleid, waar u verschillende betalingsmogelijkheden zal zien en u volgt er gewoon de procedure.  U ontvangt een e-mail ter bevestiging van uw betaling.

5) Hoe worden de goederen verzonden?

De goederen worden verstuurd per postpakket voor Benelux landen.  Voor andere landen, alsook voor zwaardere pakketten, wordt gebruik gemaakt van een koerierdienst.

6) Moet ik thuis zijn om mijn bestelling te ontvangen?

Voor de postpakketten moet er iemand aftekenen, aangezien alle pakketjes worden verstuurd met 'beveiliging', zo ook voor de pakketjes via de koerierdienst.  Indien u niet thuis bent, op de dag van uitlevering, dan kan u het pakket later bij het postkantoor ophalen, of een tweede aanbieding aanvragen.

7) Kan ik ook onder rembours bestellen?

NEEN : niet voor de normale on-line aankopen.
JA : wel voor gepersonaliseerde bestellingen. Hiervoor neemt u via de gekende wegen (telefoon, mail, social media,...) contact met ons op.

8) Kan de kleding ook geborduurd en/of bedrukt worden?

Uiteraard kan men de vakkledij laten personaliseren.  Het borduren/bedrukken heeft een zeer hoge publicitaire waarde.  Het geeft een meerwaarde aan het team en is fiscaal aftrekbaar.

9) Hoe moet ik mijn logo voor borduring/bedrukking aanleveren?

Contacteer ons voor het borduren/bedrukken.  U kunt alvast wat uitleg bekijken in de rubrieken "Borduurwerk" en "Bedrukking" bovenaan de startpagina.
Het liefst werken we met vectoriële, hoge resolutie bestanden (eps, pdf,...). Indien dit niet mogelijk is, graag een degelijk bestand aanleveren zodat wij het alsnog kunnen omzetten maar hier zijn natuurlijk éénmalige kosten aan verbonden.

10) Hebben jullie alle artikelen/merken in jullie winkels ter beschikking?

Uiteraard bent u, na afspraak, welkom in ons magazijn. In ons borduuratelier en etalageruimte kan u heel wat goederen bekijken, passen, aanvoelen,... .

11) Ik wil graag mijn bestelling die nog niet verzonden is wijzigen/annuleren?

Stuur een e-mail naar info@tms-deborduurder.be zodat wij onmiddellijk kunnen reageren en het lopende order tegenhouden.  Is er een borduring/print/ en/of een tailormade artikel besteld, dan kan dit order niet meer herroepen worden.

12) Hoe stuur ik een product retour?

Voor het terugsturen van een order :
- Controleer het artikel, de verpakking, de sticker enz ... alles moet in een onberispelijke staat zijn.
- Stuur ons een e-mail met de reden, hoeveel stuks, enz ... u wilt retourneren.
- Wij sturen u een retournummer, hetwelk u vermeldt op uw retourzending.
- Na ontvangst en controle van de goederen, die in perfecte staat zijn, storten wij u het betaalde bedrag terug.

13) Ik heb per ongeluk een verkeerd e-mailadres opgegeven, wat nu?

Verkeerd e-mailadres?  Contacteer ons onmiddellijk: info@tms-deborduurder.be

14) Suggesties of klachten?

Wij zijn altijd verheugd om constructieve en vernieuwende kritiek te ontvangen.  Stuur een e-mail met uw opmerkingen: info@tms-borduurder.be

15) Wat als ik naar iets specifiek op zoek ben ik vind het niet op deze site?

Stuur ons gerust een e-mail en wij contacteren u.  Het gamma werkkleding is dermate groot en specifiek dat wij inderdaad niet alles op onze website kunnen plaatsen.