Hotelschool

Bestel online

Outlet hoekje

Aanbiedingen

FAQ

1) Ik heb net een bestelling gedaan: hoe is de procedure?

Uw bestelling is doorgegeven en u ontvangt een e-mail ter bevestiging.  Nadat de betaling is gecontroleerd, worden de goederen in een pakket per post verstuurd naar het opgegeven adres.  Eenmaal het order behandeld en verstuurd, kunt u dit ook controleren op uw bestelstatus.

2) Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van uw goederen bedraagt tussen 10 en 30 dagen.  Indien het langer zou duren, wordt u hiervan op de hoogte gebracht en krijgt u de keuze uw order kostenloos te annuleren.  Normale verzendtijd is 10 à 15 werkdagen.

3) Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn 12 € voor België en 10 € voor Nederland.

4) hoe kan ik met een credit card betalen?

Eenmaal uw keuze is gemaakt, gaat u naar het vakje 'afrekenen winkelmandje'.  Daar wordt u naar de betalingszone geleid, waar u een keuze maakt inzake creditcard en u volgt de procedure.  U ontvangt een e-mail ter bevestiging van uw betaling.  Uw betaling gebeurt via het beveiligde organisme PAYPALL en is verzekerd en veilig.

5) Hoe worden de goederen verzonden?

De goederen worden verstuurd per postpakket voor Benelux landen.  Voor andere landen, alsook voor zwaardere pakketten, wordt gebruik gemaakt van een koerierdienst.

6) Moet ik thuis zijn om mijn bestelling te ontvangen?

Voor de postpakketjes moet er iemand aftekenen, aangezien alle pakketjes worden verstuurd met 'beveiliging', zo ook voor de pakketjes via de koerierdienst.  Indien u niet thuis kunt zijn op de dag van uitlevering, dan kunt u het pakket later bij het postkantoor ophalen, of een tweede aanbieding aanvragen.

7) Kan ik ook onder rembours bestellen?

Neen voor de normale on-line aankopen.
Ja: voor de 'tailormade' en de 'borduringen' en 'bedrukkingen'.
Alle on-line aankopen zijn per definitie via PAYPALL te betalen met credit card.  Indien uw goederen gepersonaliseerd worden met borduurwerk en/of print, dan worden de goederen verrekend via de gewone on-line aankopen.  Wij contacteren u voor de bedrukking/borduring.  Die service wordt dan apart gefactureerd en het geheel wordt u onder rembours toegestuurd, waar u dan bij aflevering nog enkel de extra service van borduur/print/tailormade goederen betaalt.

8) Kan de kleding ook bedrukt worden?

Uiteraard kan men werkkleding laten bedrukken/borduren.  Het bedrukken/borduren heeft een zeer hoge publicitaire waarde.  Het geeft een meerwaarde aan het team en is fiscaal aftrekbaar.

9) Hoe moet ik de kleur van mijn logo of bedrukking doorgeven?  Hoe moet ik mijn logo voor bedrukking of borduring aanleveren?

Contacteer ons voor het bedrukken/borduren.  U kunt alvast wat uitleg bekijken in de rubriek: borduren/print.
Voor print: wij hebben een vectorbestand nodig.  Indien u enkel over een pdf-formaat van uw logo beschikt, dan kunnen wij het voor u naar vector converteren.  Hier zijn evenwel kosten aan verbonden.
Voor borduring: wij kunnen van elk bestand uw logo overbrengen en maken dan een 'borduurkaart'.  Hier zijn eveneens kosten aan verbonden.

10) Hebben jullie alle artikelen/merken in jullie winkels ter beschikking?

Uiteraard bent u na afspraak welkom in ons magazijn.  Wij beschikken niet over een etalage-winkel en dus maakt u best een afspraak.  Heel wat goederen kunt u bekijken, passen, aanvoelen ... .

11) Ik wil graag mijn bestelling die nog niet verzonden is wijzigen/annuleren?

stuurt u ons een e-mail naar info@tailormadeservices.be zodat wij onmiddellijk kunnen reageren en het lopende order tegenhouden.  Is er een borduring/print/ en/of een tailormade artikel besteld, dan kan dit order niet meer herroepen worden.

12) Hoe stuur ik een product retour?

Voor het terugsturen van een order:
- Controleer het artikel, de verpakking, de sticker enz ... alles moet in een onberispelijke staat zijn.
- Stuur ons een e-mail met de reden, hoeveel stuks, enz ... u wilt retourneren.
- Wij sturen u een retournummer, hetwelk u vermeldt op uw retourzending.
- Na ontvangst en controle van de goederen, die in perfecte staat zijn, storten wij u het betaalde bedrag terug.

13) Ik heb per ongeluk een verkeerd e-mailadres opgegeven, wat nu?

Verkeerd e-mailadres?  Contacteer ons onmiddellijk: info@tailormadeservices.be

14) Suggesties of klachten?

Wij zijn altijd verheugd opbouwende en vernieuwende kritiek te ontvangen.  Stuur ons een e-mail met uw opmerkingen: info@tailormadeservices.be

15) Wat als ik naar iets specifiek op zoek ben ik vind het niet op deze site?

Stuur ons gerust een e-mail en wij contacteren u.  Het gamma werkkleding is dermate groot en specifiek dat wij inderdaad niet alles op onze website kunnen plaatsen.